De Selectie en Deepler: In 2 minuten een Data-gedreven Employee Value Proposition

Effectieve recruitment marketing is essentieel voor werkgevers die zich willen onderscheiden. Zeker nu de krapte op de arbeidsmarkt enorm is. De Selectie werkt daarin samen met Deepler om klanten te helpen zich te onderscheiden op de arbeidsmarkt en daarover te communiceren door middel van een Employee Value Proposition (EVP).

Wat is Deepler?

Deepler is een innovatieve tool die gebruik maakt van AI en wetenschappelijk valide methoden om diepgaande inzichten te verkrijgen in wat medewerkers belangrijk vinden. Met verschillende onderzoeksmodules kan Deepler snel en efficiënt data verzamelen om specifieke organisatorische uitdagingen, zoals hoog personeelsverloop, aan te pakken.

De Deepler EVP-module

Met de Deepler software voer je dus gedetailleerd en snel onderzoek uit. Het onderzoek wat je nodig hebt, kies je uit verschillende onderzoeks-modules. Heb je bijvoorbeeld hoog verloop, dan kan je in 2 minuten onderzoeken waar dat aan ligt. Dit is vervolgens op team-niveau inzichtelijk.

De Selectie gebruikt de module EVP voornamelijk. Daarin kunnen wij heel snel en datagedreven uitzoeken wat jou als werkgever uniek maakt. De sterke punten verwerken we in een arbeidsmarktcommunicatieplan. De uitdagingen geven we terug zodat je weet hoe jij jouw werkgeverschap kunt verbeteren.

Meer informatie over de Deepler EVP-module vind je hier.

Voordelen van Deepler in de Dienstverlening van De Selectie

  1. Data-ondersteund Werkgeversmerk
    Deepler biedt een robuuste, data-ondersteunde basis voor het werkgeversmerk van een organisatie. Door nauwkeurige en relevante input te verzamelen onder jouw medewerkers, helpt De Selectie bij het ontwikkelen van betere arbeidsmarktcommunicatie, wat resulteert in een duidelijke en aantrekkelijke positionering van de werkgever.
  2. Betere Kandidatenmatch
    Met de inzichten van Deepler kan De Selectie jouw kandidaten een gedetailleerd en realistisch beeld geven van de organisatie waar zij mogelijk gaan werken. Dit zorgt voor een effectievere match, wat leidt tot minder verloop in de eerste maanden na indiensttreding.
  3. Verbeterpunten voor Minder Verloop
    De door Deepler verzamelde input identificeert niet alleen sterke punten, maar ook verbeterpunten binnen de organisatie. Dit stelt De Selectie in staat gerichte aanbevelingen te doen om interne verbeteringen door te voeren, wat bijdraagt aan minder personeelsverloop en het vergemakkelijkt het aantrekken van nieuwe medewerkers. Op die manier verhoog jij de eNPS (Employee Net Promoter Score) om een positieve werkomgeving te creëeren en te behouden.

Deepler heeft ook een post geschreven over eNPS. Deze vind je hier.

Conclusie

Wij zijn enorm enthousiast over de samenwerking tussen De Selectie en Deepler. Het biedt jou als werkgever een krachtig hulpmiddel om de positie op de arbeidsmarkt te versterken. Onze aanbevelingen zijn niet meer gebaseerd op onze ervaring, maar kunnen we ook feitelijk aan je onderbouwen door de Deepler-data.

Door data-gedreven inzichten kunnen werkgevers hun arbeidsmarktcommunicatie verbeteren, een betere match tussen kandidaten en de organisatie realiseren, en interne verbeteringen doorvoeren om verloop te verminderen. Dit alles draagt bij aan een sterkere en aantrekkelijkere werkgeverspositie.

Voor meer informatie over hoe De Selectie en Deepler jouw organisatie kunnen helpen, neem contact op!

lees meer

sport is voor de selectie de grote inspiratiebron

wij zijn recruitment

specialisten

Wij zijn recruitment specialisten. Topspelers in werving en selectie. En wij staan klaar om opgesteld te worden. Jij bepaalt wat je nodig hebt en wat past bij jouw team. We spelen in de kleuren van jouw club en alleen wanneer jij dat nodig hebt.

De Selectie levert recruitment power op maat. Wat is er al aanwezig in jouw organisatie?
Wij vullen dit aan met de spelers en tools die ontbreken en nodig zijn. Samen gaan we de strijd op de arbeidsmarkt aan en samen winnen we de wervingswedstrijd!